ماساژور چوبی خاردار توپی دستی کد MSG23

Original price was: ۳۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۳۵,۰۰۰ تومان.

فقط 1 عدد در انبار موجود است

ارسال به تهران حداکثر تا 2 ساعت

ارسال پست پیشتاز به سراسر ایران

🌟 جمعه‌ها و تعطیلات هم از ما خرید کنید! 🌟

خرید با خیالی راحت
─── ⋆⋅☆⋅⋆ ──

مشاوره تلفنی قبل از خرید
09127698100 _ 021-66087905
ارسال سریع تهران

ارسال سریع

شهر تهران

ارسال پستی

45 هزار تومن

سوالات متداول

تجربه عالی

مرجوعی کالا

ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع تهران

ارسال سریع

شهر تهران

ارسال پستی

ارسال پستی

45 هزار تومن

سوالات متداول

سوالات شما

تجربه عالی

مرجوعی کالا

مرجوعی کالا

ضمانت بازگشت

سوالات پر تکرار

 برای کمک به شما و خرید بهتر، به برخی از متداول ترین سؤالات شما پاسخ داده ایم.

شما می توانید سفارشات خود را بصورت اینترنتی ثبت نمائید. لازم بذکر است که جهت خرید لوازم ورزشی در فروشگاه اینترنتی ورزشی پایاژیم، باید حتما در سایت یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید،تا بتوانید از وضعیت سفارش و مراحل ثبت سفارش خود اطلاع داشته باشید.

پیک موتوری : ارسال برای سفارشات ثبت شده در شهر تهران در همان روز وحداکثر تا 2 ساعت و با هماهنگی مشتری صورت خواهد گرفت.
پست پیشتاز : ارسال سفارش با پست پیشتاز 45 هزار تومن می باشد،هزینه دریافتی بابت ارسال با پست پیشتاز شامل ( هزینه بسته بندی + هزینه ارسال تا دفاتر پستی + هزینه پست) می باشد. تحویل کالا با پست پیشتاز در شهرهای نزدیک 2 الی 4 روز کاری و در سایر شهر‌ها 4 الی 7 روز کاری زمان می برد.

ارسال سفارشات از طریق شرکت پست ایران انجام شده. پس از 24  ساعت از زمان ثبت سفارش با استفاده از کد رهگیری می توانید وضعیت مرسوله خود را در سامانه اداره پست به آدرس https://tracking.post.ir  پیگیری کنید.تحویل کالا با پست پیشتاز در شهرهای نزدیک 2 الی 4 روز کاری و در سایر شهر‌ها 4 الی 7 روز کاری می باشد.
ارسال سفارش برای سفارشات ثبت شده در شهر تهران در همان روز و ،با هماهنگی مشتری صورت خواهد گرفت. 

بله، ارسال سفارشات ثبت شده در شهر تهران با پیک موتوری در همان روز و با هماهنگی مشتری صورت خواهد گرفت.

وارد حساب کاربری خود در سایت شوید.
روی گزینه ” سفارش ها” کلیک کنید.
در بخش “عملیات” روی گزینه نمایش کلیک کنید می توانید وضعیت همه سفارش های خود را ببینید.

 برای رهگیری سفارشاتی که از طریق پست ارسال شده اند می‏‌توانید با وارد کردن شماره 24 رقمی مرسوله خود را که از قبل از طریق پیامک برای شما ارسال شده بعد از 24 ساعت می توانید از آخرین وضعیت سفارش خود آگاه شوید.
رهگیری مرسوله در سامانه پست ◀️
درصورتی که کد رهگیری مرسوله را در اختیار ندارید و یا در صورت وجود هرگونه مشکل مراتب را به واحد پشتیبانی سایت اعلام نمایید.
☎️ شماره های تماس :
تلفن ثابت : 02166087905
موبایل : 09127698100

در حال حاضر 24 الی 48 ساعت پس از خرید و تحویل بسته از طرف پایاژیم به اداره پست،کد رهگیری مرسولات به شماره ای که در زمان ثبت سفارش در سایت وارد کرده اید پیامک می شود.یا در حساب کاربری در بخش سفارشات وجود دارد دقت کنید برای آنکه کد پیگیری مستقیما در اختیار خودتان قرار گیرد حتما شماره ای را در سایت وارد کنید که متعلق به خودتان است و یا در اکثر مواقع در دسترستان باشد.

مشخصات

مشخصات :

نوع محصول: ماساژور چوبی غلتکی دستی خاردار
مناسب برای: ماهیچه‌هایی مانند شانه‌ها، کمر، بازوها، پاها، گردن و …
فرم: ساده
ویژگی تخصصی: کاهش دردهای عضلانی،‌ رفع خستگی، بهبود جریان خون، افزایش انعطاف پذیری بدن
رنگ : چوب طرحدار خودرنگ
پوشش: پلی استر
مشخصات: 4 غلتک تراش خورده و صیقلی به قطر 5 سانتیمتر،‌ یک غلتک خاردار بزرگ با حرکت مجزا، ‌دو دسته در دوطرف برای استفاده کاربردی و آسان
طول تقریبی با احتساب دسته‌ها: 35 سانتیمتر
طول تقریبی ماساژور: 16 سانتیمتر
وزن تقریبی: 200 گرم
جنس: چوب طبیعی و استیل
تولید چین
جنس: چوب مرغوب و با کیفیت

توضیحات

ماساژ دادن بدن یکی از بهترین روشها برای رفع خستگی‌های بدن است. امروزه با وجود تولید وسایل ماساژ برقی و خودکار هنوز ماساژ دستی محبوبیت بسیار بیشتری دارد، زیرا ماساژور دستی ساده است، ارزان است، برق مصرف نمیکند، دائمی است، و مهمتر اینکه بسیار راحت و سریع شما میتوانید با قدرت دلبخواه خود هر نقطه از بدن خود را در هر زمان و مکان ماساژ دهید.این ماساژور دستی ، دسترسی مناسب به تمام نقاط بدن را فراهم می‌کند.تا حسی وصف ناپذیر را در عضلات شما ایجاد کنند. استفاده از رول ماساژ بدن باعث افزایش گردش خون موضعی و خروج راحت تر اسید لاکتیک از عضلات می‌شود و باعث رفع خستگی‌ها و گرفتگی‌ها، کاهش دردهای عضلانی خواهد شد. فیزیوتراپ‌ها استفاده از این ماساژور را برای افزایش انعطاف در عضروف ها و آمادگی بیشتر عضلات استفاده می‌کنند. از ماساژور دستی  می‌توانید برای ماساژ خود و دیگران استفاده کنید. ورزشکاران حرفه‌ای به طور منظم از این ماساژور دستی برای تقویت عضلات دوقلو، همسترینگ، پشت ، سرینی، چهارسر و… استفاده می‌کنند.

  • افزایش گردش خون
  • کاهش افسردگی
  • افزایش حس آرامش
  • تحت تاثیر قرار دادن تمام بدن
  • کمک به بهبود مواردی همچون یبوست، سردرد، میگرن و سینوزیت، علائم PMS، ورم پا، مشکلات یائسگی، بهبود خواب و …
  • طراحی ارگونومیک و ماساز تمامی نقاط حساس بدن
  • از جنس چوب طبیعی
  • سبک و قابل حمل

بعد از یه روز شلوغ و سخت یکی از چیزهایی که می‌تونه خستگی رو کم کنه ماساژه، اما پیدا کردن کسی که شما رو ماساژ بده سخته. گلدتگ امروز ماساژور وردنه‌ای و ماشینی چوبی رو به شما پیشنهاد میده که به کمک اون می‌تونید خودتون رو ماساژ بدید. دو دسته‌ داشتن اون به شما کمک می‌کنه که به راحتی اونو روی  بدنتون بچرخونید.

ویژگی‌های ماساژور چوبی 5 غلتکی مدل خاردار

کاربرد و عملکرد:

در هنگام گرم کردن و خنک کردن بدن در زمان تمرین و ورزش، می‌توانید از ماساژور چوبی 5 غلتکی خاردار استفاده کنید و با یک ماساژ عضلانی کامل به بهبود عملکرد و جلوگیری از آسیب ماهیچه‌ها کمک کنید. بهبود تنش عضلانی، گردش خون، کاهش نورالژی، رفع خستگی، بهبود فعالیت بدنی و افزایش انعطاف پذیری بدن، به دستیابی به ماهیچه‌های سالم و کاهش چربی از فواید استفاده از این ماساژور دستی چوبی است.

شما می‌توانید با استفاده مداوم و موثر از ماساژور چوبی چند غلتکی مدل خاردار   فرم بدنی خود را اصلاح کنید.

متریال و طراحی:

ماساژور چوبی چند غلتکی مدل خاردار از چوب مرغوب، با کیفیتی عالی و ماندگاری بالا ساخته شده است. فرم ارگونومیک ماساژور با 5 غلتک تراش خورده که هر کدام به صورت مجزا حرکت می‌کنند و بر روی یک میله استیل قرار دارند،‌ استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. ساختار مستحکم و با کیفیت این ماساژور برای استفاده طولانی مناسب است و می‌تواند فشار نسبتا زیادی را متحمل شود.

دسته‌ها نیز از طراحی ارگونومیک برخوردارند و از دست سر نمی‌خورند. می‌توانید از ماساژور چوبی چند غلتکی مدل خاردار به راحتی و موثر بر روی نواحی مختلف بدن مانند شانه‌ها، کمر، بازوها، پاها، گردن، باسن، عضلات همسترینگ و سایر نقاط استفاده کنید.

چرا باید از وسایل چوبی در ماساژ استفاده کنیم؟

وسایل چوبی در ماساژ مزایای زیادی دارند که عبارت‌اند از:

  • افزایش کارایی ماساژ: وسایل چوبی به ماسور کمک می‌کنند تا فشار بیشتری را به نقاط خاصی از بدن وارد کنند و عضلات را عمیق‌تر ماساژ دهند. این امر می‌تواند به بهبود جریان خون، کاهش درد و سفتی عضلات و افزایش انعطاف‌پذیری کمک کند.
  • تنوع تکنیک‌های ماساژ: ابزار چوبی ماساژ به ماسور امکان می‌دهند تا تنوع بیشتری در تکنیک‌های ماساژ ایجاد کنند و تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش‌تر را برای مراجع فراهم کنند.
  • کاهش خستگی ماسور: وسایل چوبی ماساژ می‌توانند به کاهش خستگی ماسور کمک کنند، زیرا به او اجازه می‌دهند تا از نیروی بدن خود کمتر استفاده کند.

کاربرد وسایل چوبی در ماساژ

وسایل چوبی در ماساژ برای طیف گسترده‌ای از کاربردها استفاده می‌شوند، ازجمله:

  • ماساژ عمقی بافت: وسایل چوبی ماساژ مانند چوب استیک و وردنه چوبی برای ماساژ عمقی بافت‌های بدن مانند عضلات و تاندون‌ها استفاده می‌شوند.
  • ماساژ نقاط ماشه‌ای: وسایل چوبی ماساژ مانند چوب استیک و رول چوبی برای ماساژ نقاط ماشه‌ای استفاده می‌شوند. نقاط ماشه‌ای نقاط دردناک و حساسی هستند که می‌توانند باعث درد، سفتی و کاهش دامنه حرکتی شوند.
  • ماساژ ریلکسیشن: وسایل چوبی مانند رول چوبی و تشت چوبی برای ماساژ ریلکسیشن استفاده می‌شوند. این وسایل می‌توانند به بهبود گردش خون، کاهش استرس و افزایش آرامش کمک کنند.
تجربه مشتریان از ما

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماساژور چوبی خاردار توپی دستی کد MSG23”