۰۲۱-۶۶۰۸۷۹۰۵
۰۹۱۲۷۶۹۸۱۰۰

پیگیری ارسال و هزینه سفارش

زمان و ساعت کاری فروشگاه تا چه ساعتی است؟

فروشگاه ما شنبه تا جمعه در هر زمان ثبت سفارش دارد.
پاسخگویی از ساعت 9:00 تا 23:00 می باشد.

پیک موتوری : ارسال سفارش مشتری برای سفارشات ثبت شده در شهر تهران ( نه حومه تهران) در همان روز و یا حداکثر ۲۴ ساعت بعد, با هماهنگی مشتری صورت خواهد گرفت.
پست پیشتاز : ارسال سفارش مشتریان تهران با پست پیشتاز 39 هزار تومن می باشد،هزینه دریافتی بابت ارسال با پست پیشتاز شامل ( هزینه بسته بندی + هزینه ارسال تا دفاتر پستی + هزینه پست) می باشد. تحویل کالا با پست پیشتاز در شهرهای نزدیک 2 الی 4 روز کاری و در سایر شهر‌ها 3 الی 7 روز کاری می باشد.

شما می توانید سفارشات خود را بصورت اینترنتی ثبت نمائید. لازم بذکر است که جهت خرید لوازم ورزشی در فروشگاه اینترنتی ورزشی پایاژیم، باید حتما در سایت عضو شوید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید،تا بتوانید از وضعیت سفارش و مراحل ثبت سفارش خود اطلاع داشته باشید.

ارسال سفارشات از طریق شرکت پست ایران انجام شده. پس از 48  ساعت از زمان ثبت سفارش با استفاده از کد رهگیری می توانید وضعیت مرسوله خود را در سامانه اداره پست به آدرس https://tracking.post.ir  پیگیری کنید.تحویل کالا با پست پیشتاز در شهرهای نزدیک 2 الی 4 روز کاری و در سایر شهر‌ها 3 الی 7 روز کاری می باشد.
توجه : انتخاب ارسال توسط شرکت پست به منزله آگاهی مشتری از شرایط و قوانین آن شرکت تلقی می گردد و مسئولیت تاخیر یا هر گونه مشکل احتمالی به عهده شرکت پست بوده و پایاژیم مسئولیتی در این زمینه بعهده نخواهد داشت.
ارسال سفارش مشتری برای سفارشات ثبت شده در شهر تهران ( نه حومه تهران) در همان روز و یا حداکثر ۲۴ ساعت بعد،با هماهنگی مشتری صورت خواهد گرفت. 

ارسال سفارش مشتری برای سفارشات ثبت شده در شهر تهران ( نه حومه تهران) با پیک موتوری در همان روز و یا حداکثر ۲۴ ساعت بعد،با هماهنگی مشتری صورت خواهد گرفت.

در صورت تحویل نگرفتن بسته خود بسته شما به دفتر پست محل سکونت شما برمیگردد و 2 تا 3 روز کاری فرصت تحویل گرفتن بسته خود را دارید.در غیر این صورت به فروشگاه پایاژیم باز می گردد.

خیر، در حال حاضر چنین امکانی برای سایت پایاژیم وجود ندارد.

وارد حساب کاربری خود در سایت شوید.
روی گزینه ” سفارش ها” کلیک کنید.
در بخش “عملیات” روی گزینه نمایش کلیک کنید می توانید وضعیت همه سفارش های خود را ببینید.

 برای رهگیری سفارشاتی که از طریق پست ارسال شده اند می‏‌توانید با وارد کردن شماره 24 رقمی مرسوله خود را که از قبل از طریق پیامک برای شما ارسال شده بعد از 48 ساعت می توانید از آخرین وضعیت سفارش خود آگاه شوید.
رهگیری مرسوله در سامانه پست ◀️
درصورتی که کد رهگیری مرسوله را در اختیار ندارید و یا در صورت وجود هرگونه مشکل مراتب را به واحد پشتیبانی سایت اعلام نمایید.
☎️ شماره های تماس :
تلفن ثابت : 02166087905
موبایل : 09127698100
واتساپ : 09207698100

در حال حاضر 24 الی 48 ساعت پس از خرید و تحویل بسته از طرف پایاژیم به اداره پست،کد رهگیری مرسولات به شماره ای که در زمان ثبت سفارش در سایت وارد کرده اید پیامک می شود.یا در حساب کاربری در بخش سفارشات و سفارش مورد نظر(از طریق ارسال پستی) وجود دارد دقت کنید برای آنکه کد پیگیری مستقیما در اختیار خودتان قرار گیرد حتما شماره ای را در سایت وارد کنید که متعلق به خودتان است و یا در اکثر مواقع در دسترستان باشد.

هزینه دریافتی بابت ارسال با پست پیشتاز 39 هزار تومن می باشد که شامل ( هزینه بسته بندی + هزینه ارسال تا دفاتر پستی + هزینه پست) می باشد.

خانه
0 مورد سبد خرید
حساب من