۰۲۱-۶۶۰۸۷۹۰۵
۰۹۱۲۷۶۹۸۱۰۰

شرایط و قوانین

شرایط و قوانین پایاژیم

شرایط و قوانین در پایاژیم

ورود کاربران به وب‏‌سایت پایاژیم به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و شرایط خرید و عضویت،توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وب سایت پایاژیم از سوی کاربر است.کسب و کار کالای ورزشی پایاژیم در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد تجارت الكترونیكی می باشد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

پایاژیم به اطلاعات خصوصی کاربرانی که در سایت پایاژیم ثبت نام کردند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

پایاژیم متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با ثبت نام در سایت پایاژیم، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس،کد پستی،شماره تلفن و  ایمیل مورد نیاز است.بنابراین درج آدرس، و شماره تماس‌ همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سایت پایاژیم به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

ثبت و پردازش سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و شما کاربر عزیز در تمام روز های هفته و در هر ساعتی میتوانید سفارش خود را ثبت کنید، کلیه سفارش‏‌های ثبت شده (پست پیشتاز) در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. سفارشات ثبت شده با پیک موتوری در هر زمان و با هماهنگی مشتری ارسال می شود.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت پایاژیم به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.پایاژیم همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پایاژیم به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش‌، حق کنسل کردن آن سفارش و وجه سفارش برای سایت ورزشی پایاژیم محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

توجه : حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

توجه داشته باشید :

90001429،20001100،50004000200099،50004001698100 شماره‌هایی است که پایاژیم از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش و خدمات و سرویس های ویژه را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

پایاژیم همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏ حمل و نقل معتبر (شرکت پست ایران) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .

سرویس مهلت تست 24ساعته پایاژیم

در صورتی که کالا دارای ایراد باشد یا با اطلاعات درج شده در سایت مطابقت نداشته باشد، توسط کارشناس پایاژیم کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید با حریدار برای ارسال کالای دیگر یا عودت وجه هماهنگ می شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 24 ساعته پایاژیم ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
لازم به ذکر است هزینه برگشت کالا به عهده خریدار میباشد.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط پایاژیم دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورت وجود هرگونه سوال،با شماره های زیر تماس بگیرید :

⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ ۰۲۱۶۶۰۸۷۹۰۵ – ۰۹۱۲۷۶۹۸۱۰۰ ⁣⁣

آدرس فروشگاه پایاژیم : تهران خیابان استاد معین ابتدای خیابان هاشمی

خانه
0 مورد سبد خرید
حساب من